Přehled výzev

Výzvy v Rixeedo představují interaktivní formu opakování a procvičování učiva. Umožňují zapojit celou třídu do vědomostní soutěže založené na existujících testech.

Vyberete jeden nebo více testů, zvolíte typ výzvy a studentům se zpřístupní herní prostředí. Soutěží jednotlivě nebo ve skupinách, sledují své výsledky v reálném čase a učitel může průběh promítat na tabuli či projektoru.

Co výzvy nabízejí

  • Okamžité zapojení celé třídy
  • Možnost promítnutí průběhu na tabuli nebo projektor
  • Herní prvky: avataři, skóre, pořadí, týmová spolupráce
  • Rychlou zpětnou vazbu pro studenty i učitele

Výzvy jsou ideální na závěr hodiny, opakování před testem nebo jako zpestření výuky.


Typy výzev

Sprint

  • Studenti odpovídají co nejrychleji na všechny otázky.
  • Za nesprávné odpovědi se přičítají trestné sekundy.
  • Vyhrává ten, kdo má nejkratší čas včetně trestných sekund — tedy nejlepší kombinaci rychlosti a přesnosti.

Štafeta

  • Studenti soutěží ve skupinách.
  • Každý člen týmu odpovídá postupně na svém zařízení, navazuje na odpovědi předchozího.
  • Vyhrává tým, který nejrychleji dokončí test včetně trestných sekund za chyby.

Gladiátor

  • Otázky jsou promítány na tabuli a odpovídají všichni současně.
  • Kdo odpoví špatně, vypadává ze hry.
  • Vítězí ten, kdo vydrží nejdéle — ideální pro napínavé finále.

Bodovačka

  • Hráči sbírají body za každou správnou odpověď.
  • Vyhrává ten, kdo má na konci nejvyšší skóre.
  • V případě shodného skóre rozhoduje kratší čas.

Výsledky a analýza výzvy

  • Během výzvy jsou k dispozici průběžné výsledky a žebříček účastníků, které se automaticky aktualizují.
  • Je možné zobrazit odpovědi jednotlivých účastníků.
  • Po skončení výzvy je k dispozici analýza výsledků, která ukazuje, jak studenti odpovídali a které otázky jim dělaly největší problémy. Na základě toho můžete výuku lépe přizpůsobit.

Další podrobnosti o tom, jak výzvu vytvořit a spustit, najdete v následujícím návodu.